Retur- og refusjonspolicy
Hvordan går jeg frem for å reklamere på et produkt som har gått i stykker?
Ved spørsmål om reklamasjon er du velkommen til å ringe oss på: +47 970 657 28
Eller send følgende informasjon på e-post til: info@friluftsproffen.no
Emne: Ditt ordrenummer
Bilde: Ta bilde av synlige skader. Dersom skadene ikke er synlige, send en video eller beskriv skaden skriftlig.
ÅPENT KJØP / BYTTERETT / REKLAMASJON
Vi følger lov om angrerett i henhold til Forbrukertilsynets retningslinjer. I henhold til angrerettloven har du rett til å returnere feilfrie varer uten å oppgi noen grunn. Beskjed om retur må gis så snart som mulig, og senest innen fjorten (14) dager etter at varen er mottatt (gjelder ikke spesialbestilte varer). Er du usikker, ta kontakt med oss på retur@friluftsproffen.no
Dersom det kan påvises en produksjonsfeil på produktet, vil vi så langt det er mulig erstatte det med et nytt, identisk produkt. Dersom produktet er utgått fra sortimentet, forsøker vi å erstatte det med en nyere tilsvarende modell.
OBS! Garantien gjelder ikke ved slitasjeskader. Du vil motta en returetikett fra oss, og vi debiterer 99 kr for denne.